EVENT
Sveriges Åkeriföretag Öst bjuder återigen in till ett erfarenhetsutbyte inom temat elektrifiering och fossilfria transporter. Vi ses torsdagen den 24 september hos Alfredsson Transport i Norrköping.
Mötet riktar sig till alla våra medlemmar - till dig som äger ett åkeri, arbetar i branschen eller kör lastbil. Vi vill dela erfarenheter med varandra, få inspiration och ta del av den senaste utvecklingen.
Detta är fjärde mötet som anordnas inom samma tema, och syftet är att träffa andra företag i branschen och dela kunskap samt erfarenheter, att ge varandra råd och tips. Har du missat våra tidigare möten - ta chansen nu att vara med.
Anmäl ditt deltagande redan nu. Mer information och detaljerat schema kommer uppdateras på denna sida.
Plats: Alfredsson Transport / Scandic Nord, Norrköping
Datum: Torsdag 24 september
Tid: 17:00 - 20:30
Kostnad: Gratis deltagande
Varmt välkommen!
- Tillsammans med åkerinäringen - för en hållbar framtid -
Anmälan
Anmäl ditt deltagande genom att fylla i dina uppgifter via länken nedan.
Kontakta mig om du har frågor om eventet

Är du sugen på mer?
Här hittar du alla våra aktuella webbinarier och event.



