Colix Åkeriapp låter dina medarbetare få all information och nå de dokument de behöver för att genomföra sitt jobb och sköta sin rapportering digitalt trots att de befinner sig ute på vägarna.
Appen blir er egen och är en unik app med ert företags logotyp, färger och innehåll. Tillsammans med er kundansvariga på Colix går vi igenom era behov och vilka av era processer, checklistor och rutiner som kan digitaliseras med er Colix-app.
Exempel på vad appen kan innehålla:
-
Nyhetsflöde
-
Chatt
-
Kontaktregister
-
Kundspecifik information såsom portkoder, ruttinformation, lastning och lossning och inrapportering av väntetider hos kund
-
Förarhandbok, dokument och policys
-
Onboarding av nya medarbetare med ex. godkännande av alla policies och checklistor genom signering med BankID
-
Checklistor och rutiner
-
Rapportering av skador på gods/frakt, fordon och personskada
-
Körordrar
-
Digital överträdelserapportering, läs, kommentera och signera direkt i appen
-
Visselblåsning
-
Tidrapportering och schema
-
Ansökningar om ledighet, sjukanmälan, anmälan till interna festligheter eller medarbetarundersökningar
-
Utbildningar
Integrationer
Vi kan även erbjuda er integrationer till system som ofta används av många företag inom transportbranschen och andra tilläggstjänster kopplade till er Colix-app. Dessa kopplingar är tilläggstjänster som kan effektivisera era medarbetares hantering av uppsatta rutiner och rapportering och gör det enkelt för er att samla allt på ett och samma ställe.
Vill du se hur det fungerar?
Din rabatt som medlem
Logga in för att ta del av innehållet
Innehållet du söker är exklusivt för medlemmar. För att ta del av innehållet behöver du logga in.
Kontakta mig om du har frågor
